Sunday, October 16, 2016

Definisie - Xiaolin Showdown Trading Card Game

Daar is vier tipes kaarte (Warrior, Shen Gong Wu, Meester, en Rampokker) en vier elemente (aarde, vuur, wind, en Water) wat verband hou met die vier Xiaolin monnike en die kleur van die nie-Rampokker kaarte. Gedurende die spel, elke speler het 'n pak, 'n hand, 'n Warrior Opleiding Area. 'n kluis. en 'n weggooi paal wat kaarte sal beweeg tussen volgens reëls. Daar is ook 'n onthulling Arena wat gebruik word deur beide spelers wanneer hulle wil 'n Xiaolin Showdown begin. Benewens wen deur die eerste vier Shen Gong Wu wen in 'n onthulling, is dit moontlik om te verloor deur die loop uit kaarte in 'n mens se dek en dan word vereis om te teken tipes kaart Die tipe kaart dikteer hoe dit gespeel kan word. Elke kaart het 'n vaardigheid getal in 'n sirkel en 'n krag getal in 'n heksagoon. Hoe laer die vaardigheid nommer, hoe makliker is dit om die kaart in die spel te bring. Hoe hoër die krag nommer, sal die meer kragtige die kaart wees wanneer dit gebruik word in 'n Xiaolin Showdown vir 'n Shen Gong Wu. Elke beurt, kan 'n speler 'n Warrior kaart speel om sy opleiding Area. Sulke kaarte gespeel gesig op en onderstebo, sodat Warrior ikoon op die kaart is reg kant bo. Die vaardigheid en krag getalle van 'n Warrior kaart in die gebied Opleiding nie saak nie. Maar die aantal kaarte in die gebied Opleiding bepaal 'n mens se vaardigheid vlak, wat belangrik is ook. Tydens 'n konfrontasie, kan 'n Warrior kaart gebruik word as 'n Hupstoot kaart, en 'n spesiale vermoë die kaart het geld dan eers. Hierdie kaarte is vernoem na verskeie martial arts beweeg wat gebruik word in die reeks sowel as 'n aantal bykomende beweeg met soortgelyke name, maar wat nog nie tot dusver gebruik. Dit sluit in kaarte vir die handtekening beweeg vir die Xiaolin monnike as beide Xiaolin vakleerlinge en Wudai krygers in die tweede en derde seisoen van die reeks. Die Xiaolin vakleerling skuif kaarte is "Skaars" kaarte en die Wudai Warrior skuif kaarte is "Premium" kaarte. Shen Gong Wu Elke draai, 'n speler mag 'n Shen Gong Wu-kaart te speel. Sulke kaarte kan direk gespeel word om 'n mens se Vault of gemaak word die onderwerp van 'n Xiaolin Showdown. A Shen Gong Wu-kaart kan direk gespeel word om 'n mens se Vault net as jy 'n aantal Warriors gelyk aan of meer as die vaardigheid getal van die Shen Gong Wu. Dit tel nie as 'n oorwinning in 'n Xiaolin Showdown, maar in staat stel die speler om die kaart te tap in die toekoms Showdowns. Indien 'n speler het geen Shen Gong Wu in sy hand, of nie wil een wat hand speel, kan hy kies om te draai oor die top-kaart in sy dek. As die kaart is 'n Shen Gong Wu, dan sal daar 'n onthulling daarvoor wees. As dit is nie 'n Shen Gong Wu, dit gaan na die weggooi paal. Tydens 'n konfrontasie, kan 'n Shen Gong Wu-kaart in die hand 'n speler se gebruik word as 'n Hupstoot kaart. Shen Gong Wu wat in kluis 'n speler se mag ook gebruik word, en enige spesiale vermoë wat die Shen Gong Wu het slegs van toepassing wanneer die kaart is geput. Nie al die Shen Gong Wu wat reeds verskyn op die show het kaarte in die spel en 'n paar van die Shen Gong Wu in die spel was nie verskyn op die show as van die bekendstelling van die spel se. Die spel debut tydens derde seisoen van die show en die promosiemateriaal vir die spel het aangedui dat hulle sou gebruik word in die toekoms episodes, waardeur die aankoop van die spel 'n manier vir die ondersteuners van die reeks om te leer oor die Shen Gong Wu gehad voordat hulle gebruik op die Wys. Sommige van die Shen Gong Wu kaarte in die spel is gemerk met 'n tweede descriptor soos Animal, wapens Klere, wapen, juweel, of Trinket. Sulke beskrywings het geen invloed op die spel onder die huidige weergawe van die reëls, maar kan 'n paar effek óf op toernooi reëls of met 'n toekomstige uitbreiding stel nie. Meester kaarte behandel asof hulle Warrior kaarte, behalwe vir drie verskille: Die spesiale vermoë wat die kaart het geld wanneer die kaart is in die opleiding gebied, maar nie wanneer dit gebruik word as 'n Hupstoot kaart. As gevolg van hierdie ommekeer van wanneer die spesiale vermoë gebruik, is die ikoon vegter en die krag en vaardigheid getalle onderstebo vanwaar hulle kom op 'n Warrior kaart geplaas en die kaart gespeel regterkant in die area Opleiding in plaas van onderstebo . Jy moet 'n aantal Warrior kaarte van dieselfde kleur het reeds in jou opleiding Area om 'n meester-kaart te speel in jou opleiding gebied. Skurk kaarte word gebruik in die plek van Hupstoot kaarte tydens 'n Xiaolin Showdown, en op geen ander tyd gedurende die spel. Skurk kaarte is kenmerkende in dat hulle Gray kleur en hulle het vier afsonderlike krag getalle. Die krag getal wat gebruik word hang af van die kleur van die Shen Gong Wu wat is die doel van die onthulling. Skurk kaarte is slegs effektief wanneer gespeel deur die verdedigende speler, en indien meer as een skurk kaart gespeel, het hulle nie saamwerk. Daar is vier elemente, wat elk geassosieer word met 'n monnik, en met die kleurskema van die kaart. Aarde, Geel, Clay Vuur, Rooi, Kimiko Water, donker blou, Omi Wind, Ligblou, Raimundo Xiaolin Showdown A Xiaolin Showdown begin wanneer 'n aanvallende speler kies om 'n Shen Gong Wu in die onthulling Arena plaas. Elke speler kan tap. soortgelyk aan die wat in Magic stelsel: The Gathering, Shen Gong Wu wat in sy kluis tot die punt waar die som van die vaardigheid nommers van die geput kaarte is gelyk aan die aantal Warriors in sy opleiding Area. Ten minste een van die Warriors in sy opleiding gebied moet dieselfde kleur as die Shen Gong Wu wees ten einde vir die Shen Gong Wu word geput. Enige spesiale vermoë wat die Shen Gong Wu het kan slegs toegepas word wanneer die kaart is geput. Slegs Shen Gong Wu kaarte kan getap in hierdie wedstryd. Na beide spelers het besluit of te tap enige Shen Gong Wu, kan elke speler kies om 'n kaart gesig speel af uit sy hand of uit sy dek. As die kaart gespeel het 'n vaardigheid getal wat die aantal Warriors oorskry in Training Area die speler se, dit het geen effek. As die kaart is niks anders as 'n skurk kaart, dit is 'n hupstoot kaart. 'N hupstoot kaart voeg sy vermoë doen om die krag van die Shen Gong Wu wat reeds getik om die Power getal van die speler gee, maar slegs indien die speler het 'n Warrior kaart in sy opleiding gebied wat dieselfde kleur. As 'n Hupstoot kaart het 'n spesiale vermoë wat van toepassing is tydens 'n onthulling is dit ook toegepas. 'N skurk kaart gespeel deur die speler wat die onthulling begin het geen effek. 'N skurk kaart gespeel deur die verdedigende speler het 'n Power nommer vir daardie kleur Shen Gong Wu, en die aanvallende speler moet beide die verdediger en die skurk die onthulling wen verslaan. Indien 'n speler gebruik 'n spesiale vermoë wat werk op die wen van 'n konfrontasie, moet hy ook nie skurke te klop in die spel vir die vermoë om te werk. Soms is 'n spesiale vermoë sal toelaat dat 'n speler 'n kaart te druk. Indien 'n speler 'n kaart druk, kan hy 'n kaartjie te speel vanaf die dek as 'n tweede kaart wat sal optree as 'n Hupstoot of Rampokker kaart. Bande in Showdowns is eerste deur skurke en dan wen met die verdedigende speler. As die aanvallende speler wen, die Shen Gong Wu gaan in sy kluis as 'n onontginde kaart, en hy het een van die vier oorwinnings wat nodig is om die wedstryd te wen bereik. As hy nie wen nie, die Shen Gong Wu gaan in sy weggooi paal. Enige Boost of Rampokker kaarte wat gebruik word tydens die onthulling gaan in daardie speler se weggooi paal. Enige Shen Gong Wu wat geput bly geput totdat óf die begin van volgende beurt van die speler of onontginde deur 'n spesiale vermoë. Die spel is ontwerp deur Mike Elliott. Die beelde wat gebruik word op die kaarte is geneem uit die geanimeerde reeks die spel is gebaseer op. Elke voorgereg stel bestaan ​​uit twee 41-kaart dek met kaarte wat van dieselfde element en sluit 'n premie kaartjie in elke dek. Die ook 'n voorgereg sluit 'n speelmat en 'n konfrontasie oorwinning ontmoeting bedoel om gebruik te word om te help leer die spel, sowel as 'n reëlboek en 'n lys van beskikbare kaarte. Booster pakke bevat 10 spel kaarte en 'n elfde kaart wat een van die vier kontrolelyste op die voorkant en een van 'n verskeidenheid van advertensies vir die webwerf van die spel se agterop bevat. Kaarte is by een van die vier rariteit vlakke, gemeenskaplike, Skaars, Skaars en Premium. Premium kaarte gestel om ongeveer een uit elke 30. Die eerste uitgawe sluit 135 verskillende kaarte, 27 waarvan premie kaarte. Xiaolin Showdown Twee-speler Starter Stel ISBN 0-7869-4048-4 (MSRP: VSA $ 9,99) Xiaolin Showdown 10-kaart Booster Pack ISBN 0-7869-4046-8 (MSRP: VSA $ 3,69) Wudai Warriors 10-kaart Booster Pack (MSRP: VSA $ 3,69) eksterne skakels Amptelike webwerf van Xiaolin Showdown TCG


No comments:

Post a Comment