Sunday, October 30, 2016

Bevoegdheidsmodel Herdefinieer Opleiding Uitnemendheid

Die opleiding en ontwikkeling professie, soos die menslike hulpbron beroep, het aansienlik verander het gedurende die afgelope dekade, en so het die vaardighede en kennis wat praktisyns nodig het om suksesvol te wees in die veld. Die Amerikaanse Vereniging vir Opleiding Ontwikkeling (ASTD), 'n vereniging vir leer en ontwikkeling spesialiste, het sy bevoegdheid model om opleiding professionele 'n loopbaan development.160 lei opgedateer; "Met 'n doeltreffende opleiding en ontwikkeling funksie is van kritieke belang vir organisatoriese sukses," sê ASTD president en uitvoerende hoof Tony Bingham, in 'n verklaring oor die updated model. "Ons weet dat die professie is verander deur [ 'n paar] belangrik factors58; die resessie en die ekonomiese onsekerheid; digitale, sosiale en mobiele tegnologie; demografiese verskuiwings; en globalisering. Hierdie faktore het die vaardighede en rolle vereis van opleiding en ontwikkelingspraktisyns beïnvloed. Diegene wat wil om hul mededingende voordeel in stand te hou moet verstaan ​​wat belangrik is vir sukses en identifiseer watter sterkpunte wat hulle nodig het om te bou relevant te bly "160. Die ASTD Competency Model bied twee stelle aksie paaie. Eerstens, dit bied 'n breë lys van onderwerpe-soos sakevernuf, globale ingesteldheid en nywerheid kennis-dat opleiding professionele mense nodig om te verstaan ​​in vandag se vinnig veranderende sake-omgewing. Tweedens, dit bied spesifieke aksies hierdie professionele mense moet binne funksionele gebiede, waaronder die bestuur van verandering, afrigting, geïntegreerde talent bestuur, en opleiding ontwerp en lewering-om hul vaardighede en performance.160 te verbeter; Die gemeenskap het die laaste groot hersiening van die model in 2004. Meer onlangs het dit onderneem uitgebreide navorsing wat aan die lig gebring dat opleiding professionele mense nodig om te bly op die hoogte van nuwe en opkomende tegnologie en kenners in wat ooreenstem met die gepaste tegnologie aan spesifieke leerbehoeftes te word. Daarbenewens moet hulle transformeer van verskaffers van opleiding aan fasiliteerders van leer, inhoud kurators, inligting bestuurders en bouers van leer communities.160; Die navorsing het ook getoon dat praktisyns moet leer om te ontwerp en aan te bied leer as 'n proses, in plaas van as diskrete opleiding gebeure, en dat hulle sakevennote deur die aanpassing van aktiwiteite om organisasie strategieë en gebruik van statistieke wat betekenisvol is om business.160 moet word; Jennifer Naughton, senior direkteur van credentialing by die ASTD, beskryf die model as 'n padkaart vir professionele ontwikkeling wat gebruik moet word deur afrigters en leer leiers. "Opleiding en ontwikkeling leiers kan die model gebruik as 'n lyn van sig te ontbreek of onderontwikkelde vaardighede wat gebruik kan word sluit van loopbaanvordering vir die leer personeel," het sy gesê. "Dit gee ook [hulle] objektiewe kriteria vir die werwing, keuring, waardering en die ontwikkeling van hul personeel." Theresa Minton-Eversole is 'n redakteur / bestuurder vir SMHB Online.160;


No comments:

Post a Comment